randen.blogg.se

Jag är en god och glad kille som gillar att producera film och sketcher. Mitt motto är att livet är lite som en creps

En god dag som denna

Publicerad 2015-04-20 11:04:14 i Allmänt,

Jag har idag valt att börja mitt liv som en utåtriktad bloggare med nya spännande visioner och framtidsplaner.
 
Den här bloggen kommer att handla framför allt om mitt liv som amatörmässig filmproducent men också lite om mina tankar kring poesi och politik.
 
Eventuellt kommer jag att byta till engelska om jag får många internationella läsare.
 
Detta är även ett projekt som startats utifrån den kurs i marknadsföring som jag går just nu då min lärare väldigt gärna tycker att man ska marknadsföra sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela